Saturday, March 1, 2008
Ayu Juara One In A Million Musim Kedua





Akhirnya Malaysia memilih "budak kampung" sebagai juara baru OIAM 2. Ayu yang berasal dari Sabah telah berjaya mengalahkan 2 artis yang sudah mempunyai nama di persada seni tanah air ini.Perh...macam wartawan lak tulis macam ni, he..he...Anyway tahniah buat Ayu dan perjalanan Ayu masih jauh lagi. Buat naib juara iaitu Shila, jangan kecewa sebab dierr masih muda dan mempunyai pakej lengkap sebagai penyanyi. Ada rupa dan bakat tersendiri dan tak mustahil dierr boleh lebih berjaya dari sekarang. Peserta yang mendapat tempat ketiga iaitu Sarah, mungkin ini bukan rezeki dierr sebab antara ketiga2 peserta Sarah lebih pengalaman dan mempunyai vokal yang cukup mantap.

Nampaknya penonton ingin lihat bakat yg fresh dan tidak perlu bergantung pada rupa. Bak kata salah satu juri iaitu Shafinaz,"Apa yang paling penting adalah bakat yang lain itu boleh diubah dan diperbaiki". Lebih kurang macam tu lah ayat dierr.

Harap2 lepas ini ketiga2 peserta finalist ini akan lebih berkeyakinan untuk masa akan datang dengan menimba pengalaman dalam OIAM ini!!!



Pengumuman Juara



Ayu - Hanya Dimercu



Shila - Memori Tercipta



Ayu & Shila - Aku Bukan Untukmu

Labels: , ,

 
posted by *reen'a* at 12:29 AM | Permalink |


0 Comments: